ЗАХОДИ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В СЗДО №232 до 2025 року

№ № п/п

Назва заходу

Строк виконання

Відповідальні за виконання

1

2

3

4

1. Удосконалення нормативно-правової бази щодо національно-патріотичного виховання

1.1.

Систематизація нормативно-правової бази щодо національно-патріотичного виховання.

2022

Директор,

вихователь-методист

1.2.

Моніторинг змін в чинних нормативно-правових актах.

після ухвалення ЗУ  2022-2023роки

Директор,

вихователь-методист

2. Створення соціально-педагогічних умов для реалізації національно-патріотичного виховання

2.1.

Участь у нарадах щодо питань національно-патріотичного виховання в органах управління освітою регіонального та місцевого рівнів

Щорічно

Директор,

вихователь-методист, педагоги СДН №232

2.2.

Популяризація та широке висвітлення на веб сайті закладу, на сторінках соцмереж фактів і подій, що свідчать про колективну й індивідуальну боротьбу за незалежність України у XX столітті, перелічених у Законі України «Про правовий статус та вшанування пам'яті борців за незалежність України у XX столітті»

Постійно

Директор,

вихователь-методист, педагоги СДН №232

2.3.

Впровадження медіаосвіти, всебічно використовуючи її можливості для підвищення рівня медійноїта інформаційної грамотності, патріотичної свідомості та критичного мислення учасників освітнього процесу

Постійно

Вихователь-методист, педагоги СДН №232

2.4.

Здійснення освітньо-просвітницької роботи про тривалі державницькі традиції України включно з проведенням фотовиставок, організацією міні музейних експозицій, проведенням заходів із застосуванням регіональних традицій, свідчень усної історії українського народу

Постійно

Вихователь-методист, педагоги СДН №232

2.5.

Забезпечення проведення тижнів правової освіти, спрямованих на розвиток у дітей почуття власної гідності, усвідомлення своїх прав і місця у суспільстві, можливості реалізації своїх прав у поєднанні з виконанням обов’язків

Постійно

Педагоги СДН №232

2.6.

Комплектування фонду бібліотеки, спрямованою на національно-патріотичне виховання

Постійно

Вихователь-методист, педагоги СДН №232

2.7.

Залучення учасників освітнього процесу до пошуку, охорони, збереження народної культурної спадщини України (пісні, легенди, перекази тощо)

Постійно

Вихователь-методист, педагоги СДН №232

2.8.

Проведення фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів, що сприяють національно-патріотичному вихованню здобувачів освіти

2022-

2025

Вихователі вікових груп, інструктор з фізкультури, музичний керівник

2.9.

Проведення конференції «Національно-патріотичне виховання в дошкільній освіті».

жовтень

2022

Директор,

вихователь-методист

2.10

Проведення семінару: «Основні умови реалізації завдань національно-патріотичного виховання в СДНЗ №232. Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу»

листопад 2022

Вихователь-методист

3. Зміст і форми національно-патріотичного виховання

3.1.

Розроблення методичних рекомендацій з національно-патріотичного виховання дітей, передбачивши теми:

мій родовід, моя сім'я;

моє місто/вулиця;

національні традиції;

народні промисли;

українські дитячі письменники;

моя Батьківщина - Україна (державні символи, державні свята);

Щорічно

Вихователь-методист, педагоги СДН №232

3.2.

Проведення тематичних заходів у формі:

зустрічей з волонтерами, учасниками аптитерорпетичної операції (далі - АТО);

інсценізацій українських народних та сучасних казок;

майстер-класів за участю дітей та батьків з виготовлення сувенірів для бійців Збройних сил України (далі - ЗСУ) та об'єднаних сил тощо

Постійно

Педагоги СДН №232

3.3.

Реалізація виховних проектів:

"Рідний край, де ми живемо, Україною зовемо" (літературно-музичні композиції за творами українських дитячих письменників і композиторів);

"Я і моя родина - казковий дивосвіт" (літературно-музичні композиції за творами українських дитячих письменників і композиторів);

- "Моя маленька батьківщина" (презентація виставки творчих робіт дітей та батьків за творами українських дитячих письменників)

Постійно

Педагоги СДН №232

3.4.

Застосування під час органіованої та в повсякденній діяльності українських народних рухливих ігор з дітьми різних вікових категорій.

Постійно

Педагоги СДН №232

3.5.

Проведення освітньо-виховних, інформаційно-просвітницьких, культурологічних заходів з національно-патріотичного виховання

Постійно

Вихователь-методист, педагоги СДН №232

3.6.

Написання листів, виготовлення оберегів тощо для учасників бойових дій

Постійно

Педагоги СДН №232

3.7.

Проведення виставок малюнків, плакатів, газет, фоторепортажів, творчих робіт тощо на патріотичну тематику

Постійно

Педагоги СДН №232

3.8.

Проведення конкурсів проектів, авторських розробок (поезії та прози, малюнків та плакатів, фото- та відеоматеріалів, дидактичных ігор та посібників) тощо

Постійно

Педагоги СДН №232

3.9.

Використання в освітньому процесі парціальної програми національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна - моя Батьківщина».

серпень-вересень 2022

Педагоги СДН №232

3.10.

Використання в освітньому процесі навчально-методичного комплекту по національно-патріотичному вихованню дітей старшого дошкільного віку (Хрестоматія по національно-патріотичному вихованню дітей дошкільного віку «Моя країна - Україна!»; Робочий зошит для дітей дошкільного віку по національно-патріотичному вихованню «Моя країна - Україна!»; Словник по національно-патріотичному вихованню дітей дошкільного віку «Моя країна - Україна!») 

серпень-вересень 2022

Педагоги СДН №232

4. Організація інформаційно-просвітницької роботи у сфері національно-патріотичного виховання

4.1.

Забезпечення проведення тижнів правової освіти, спрямованих на розвиток у дітей  почуття власної гідності, усвідомлення своїх прав і місця у суспільстві, можливості реалізації своїх прав у поєднанні з виконанням обов'язків

Постійно

Педагоги СДН №232

4.2.

Проведення тематичних заходів з відзначення Дня української писемності та мови  учасниками освітнього процесу

Щорічно до 9 листопада

Вихователь-методист, педагоги СДН №232

4.3.

Перегляд вебінарів з представленням найкращого педагогічного досвіду з національно- патріотичного виховання

Щорічно

Педагоги СДН №232

5. Організація науково-дослідної та методичної роботи у сфері національно-патріотичного виховання

5.1.

Реалізація авторських виховних систем та моделей, зорієнтованих на пріоритет національно-патріотичного виховання дітей, шляхом впровадження новітніх технологій та методик

Постійно

Вихователь-методист, педагоги СДН №232

5.2.

Продовження роботи з дослідження програмно-методичного забезпечення освітнього процесу національно-патріотичного напряму

Щорічно

Вихователь-методист, педагоги СДН №232

5.3.

Систематизація навчально-методичних посібників та методичних рекомендацій для педагогічних працівників, присвячені національним традиціям України

Постійно

Вихователь-методист

5.4.

Проведення семінарів для педагогічних працівників "Система національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку: пріоритети і засоби у контексті історичних викликів сучасності"; "Виховання елементів патріотизму у дітей старшого дошкільного віку засобами автентичних ігор"

Щорічно

Вихователь-методист, педагоги СДН №232

5.5.

Співпраця з науковими установами з метою впровадження в освітній процес (фізична культура) досвіду проведення фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів, що сприяють національно-патріотичному вихованню здобувачів освіти

2022 - 2025

Вихователі вікових груп, інструктор з фізкультури, музичний керівник

6. Військово-патріотичне виховання

6.1.

Проведення Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)

Постійно

Вихователі старшого дошкільного віку, інструктор з фізкультури, музичний керівник

6.2.

Проведення тематичних заходів, присвячених героїчним подвигам українських воїнів, боротьбі за територіальну цілісність і незалежність України:

         до Дня пам’яті Героїв Крут

        до Дня Героїв Небесної Сотні;

        до Дня українського добровольця;

         до Дня захисника України;

        до Дня Гідності та Свободи

Щорічно -

29 січня

20 лютого

14 березня

14 жовтня

21листопада

Директор,

вихователь-методист