Умови зарахування дітей в ЗДО №232

На підставі рішення засідання Запорізької обласної психолого-медико-педагогічної консультації (протокол № 1 від 16.01.2016) в ЗДО мають право бути зарахованими діти, які мають порушення опорно-рухового апарату тільки середнього та тяжкого ступеню. 

  

Дитячий церебральний параліч ФОРМИ:

- Спастична диплегія- парапарез (хвороба Літтля); 
- Подвійна геміплегія-тетрапарез; 
- Гіперкінестична форма;

 - Атонічно-астатична форма;
- Геміплегічна, геміпаретична форма

Важкі порушення опорно-рухового апарату внаслідок органічного ураження ЦНС

(як варіант самостійно пересувається, себе обслуговує) 

При легких формах ДЦП:порушення опорно-рухового апарату внаслідок органічного ураження ЦНС

Дошкільний вік 
А) корекційно-розвиткове навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату до початку навчання у школі (до кінця навчального року, по 31 травня)

Б) корекційно-розвиткове навчання за програмою хія дітей з порушеннями опорно- рухового апарату до початку навчання у школі(до кінця навчального року, по 31 травня), короткотривалий режим перебування з метою надання індивідуальної корекційної допомоги. 

Формування моторики, навичок соціально- побутової орієнтації, самообслуговування.

Заняття з логопедом, психологом.

- Остеохондроз хребта;

- Міопатія; 
- Нейропатія;
- Наслідки інфекційних поліартритів; 
- Наслідки поліомієліту (хвороба Гейне-Медіна) у відновному і резидуальному станах;
- Сколіози нейрогенного походження);
- Артогрипоз;
- Клишоногість – важка ступінь.

При легких формах порушення опорно-рухового апарату (як варіант самостійно пересувається, себе обслуговує)

Дошкільний вік

 А) корекційно-розвиткове навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату до початку навчання у школі (до кінця навчального року, по 31 травня)

Б) корекційно-розвиткове навчання за програмою хія дітей з порушеннями опорно- рухового апарату до початку навчання у школі(до кінця навчального року, по 31 травня), короткотривалий режим перебування з метою надання індивідуальної корекційної допомоги. 

Розвиток дрібної моторики (за необхідністю), навичок соціально-побутової орієнтації, самообслуговування

Заняття з логопедом, психологом.

- Кривошия;

- Клишоногість –

легка ступінь;

-   Деформація суглобів:

          - дисплазія, 

          - вивих, 

          - підвивих, 

          - вальгусна деформація шийки стегнової кістки,

         - укорочення кінцівки; 

-  Деформація грудної клітки: 

         - лійкоподібна і воронкоподібна,

         - килеподібна; 

-   Деформація стоп:

         - плосковальгусна,

         - еквіно-варусна деформація стоп ІІІ-ІV ступеня

Значні порушення опорно-рухового апарату (як варіант самостійно пересувається, себе обслуговує)

Дошкільний вік

корекційно-розвиткове навчання за програмою дітей з порушеннями опорно- рухового апарату до початку навчання у школі (до кінця навчального року, по 31 травня), (2 (3) роки в залежності від віку дитини) 
Заняття з логопедом, психологом.